Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ( 3 λεπτά καψίματος)

Χα! Έπιασα λοιπόν το πληκτρολόγιο μου κι είπα να κάνω το βήμα να αμπελοφιλοσοφίσω λίγο εδώ μέσα μετά από κάμποσο καιρό. Είναι μια στιγμή βαρεμάρας και απόλυτης παραφροσύνης σκέψεων.

 

Το καλοκαιράκι έχει μπεί εδώ και 1 μήνα και 8 μέρες, αλλά εγώ τώρα μπορώ να πω ότι έχω αρχίσει να το νιώθω λίγο πιο έντονα στο πετσί μου. Και πως άλλοστε να το νιώσεις νωρίτερα με μία εξεταστική να μασουλάει σαν το σαράκι τον υπερπολίτιμο χρόνο καψίματός σου και έναν καιρό σκέτο “κατακαλόκαιρο” ( ναι τις βροχές εννοώ και το κρύο λές κι είναι Φθινόπωρο) .

 

Αυτή τη στιγμή νιώθω πως γράφω σαν 5χρονο. Anyway!

 

Χ8ες ήταν και η πρώτη μέρα του Rockwave Festival, με μεγάλα ονόματα να εμφανίζονται στη Μαλακάσα και μένα εισιτήριο γενικής εισόδου στα 60 ευρόπουλα! ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΟΥΝ??? Χάσαμε έτσι άλλη μια συναυλία του καλοκαιριού. Όπως επίσης θα χαθεί και το κλείσιμο του φεστιβάλ, την Κυριακή 11 Ιούλη, γιατί οι διοργανωτές λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο και έβαλαν τους Massive Attack απέναντι από τον μεγάλο τελικό του Mundial μεταξύ Ολλανδίας και Ισπανίας! VAMOS ESPANAAA ! Δε πειράζει, το Mundial είναι κάθε 4 χρόνια και τσάμπα από την τηλεόραση. Οι Massive Attack αν θέλουν να φάνε τα λεφτά μου, ας ξανάρθουν.

 

Τρίτη και 13 πετάω και για Ρόδο. Λες ναρχίσω να κάνω προσευχές μετά κι από τόσο LOST πούχω δει, μη τυχόν και βρεθώ σε καμιά βραχονισίδα στην καλύτερη και δεν με κλαίν κι οι ρέγγες??? Ναι, -who me?- , έλιωσα στο LOST, αν έχεις τον Θεό σου ( αν δεν τον έχεις πάλι, δε πειράζει! μάλλον θάμαι πολύ busy αυτές τις μέρες και δε μπορώ να κάνω παρέα σε όλους) ! Μέχρι που έφτασα στην 5η Season τώρα και ξενέρωσα τη ζωή μου. ΟΚ θα το φτάσουμε στο τέλος, τώρα που φάγαμε τον γάιδαρο και θα δείξει τελικά πόσο μάπα ήταν το grande finale.

 

Φφφ, βαρέθηκα να γράφω άλλο, παίζει και Ήρθε Κι Έδεσε στο Mega και το μυαλό μου δε συγκεντρώνεται! Πάω να πέσω λοιπόν να δω και (τι άλλο??? ακόμα να το βρείς????) λίγο LOST, να πάρω τη δόση μου βρε αδερφέ και για σήμερα, γιατί έρχεται μεγάλη νύχτα, το νιώθω!

 

Φιλέλια αφού μανεχτείκατε και διαβάσατε τις βλακείες μου here(ξέρω περιμένατε κάτι της προκοπής μετά από τον ΤΟΣΟ καιρό που είχα να γράψς, αλλά αυτή ήταν η “ανύπαρκτη” έμπνευσή μου for now).

 

ADIOS LE PIDOS :)

4 σχόλια: