Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ



Ο τίτλος τα λέει όλα νομίζω! Απλά τώρα θα το φωνάξω λίγο πιο δυνατά, μήπως μπορέσετε να με ακούσετε κι εσείς! ΟΟΟΟΧΧΧΧΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΑΛΛΛΛΟΟΟΟΟ ΔΙΑΑΑΒΑΑΑΣΜΑΑΑΑΑ !

Εγκαινιάζω έτσι την αλλαγή στο concept του blog μου, μ'αυτό το υπέροχο feeling που μου δημιούργησε το διάβασμα για τα μαθήματα της σχολής μου.

Πραγματικά αν γινόταν ως δια μαγείας να περάσω τα μαθήματα μου, θα ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί αυτή τη στιγμή! Μα πόσο άθλιο μπορεί να είναι να πρέπει να διαβάσεις ένα σωρό ανούσια κυριολεκτικά πράγματα, για το τι είπε το ένας οικονομολόγος, τι είπε ο άλλος, τι είπε ο τάδε, γιατί το είπε, γιατί το πιστεύει, που θα οδηγήσει αυτό, τι οφέλη έχει, τι συνέπειες, μπλα μπλα μπλα...

Τι με νοιάζει εμένα τι είπε κάποιος πριν από 100 χρόνια?? Να τα μάθω απ'έξω γιατί?? Δε θά'λεγα όχι στο να κάτσω να τα κάνω μια ανάγνωση για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου, αλλά να τα μάθω και να εξεταστώ κιόλας για να πάρω το πτυχίο μου???

πφφφ παραλήρημα...

Και τώρα πρέπει να γυρίσω πάλι στην αναγκαστική μου γνώση, γιατί αύριο πρέπει να περάσω ένα μάθημα, για νά'ρθω ένα βήμα σιγά-σιγά πιο κοντά στο μεγάλο φινάλε!

I'll be back... ως τότε... φιλέλια everyone :)

4 σχόλια:

  1. Είπαμε, υπομονή :)

    Σκέψου μόνο πόσες χιλιάδες το πέρασαν αυτό ακριβώς πριν από σένα και πόσες χιλιάδες θα το περάσουν μετά από σένα :)

    Cheerio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο ναι πρέπει να σκεφτώ θετικά να τελειώνουμεεεε! θα σε πω αύριο τα κατορθώματα μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελείωνει το μαρτύριο !
    Πάνω τουςςς , το μάθημα είναι δικό μαςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δικό μαςςςςςςςς!! πάμε γι'άλλαααααα! ΤΣΜΟΥΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή