Τρίτη 20 Απριλίου 2010

ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ…

Αν και πέρασαν 10 μέρες περίπου από τη φάση που θα διηγηθώ κι όλο έλεγα πως τώρα θα την αναρτήσω και τώρα θα την αναρτήσω, τελικά δεν πήρε άλλη αναβολή και νά’μαστε εδώ απόψε. Ήταν Παρασκευή και 9 Απριλίου, πανηγυράκι στο χωριό μας λόγω της εορτής της Ζωοδόχου Πηγής, 5μιση περίπου τ’απόγευμα είμασταν καθ’οδόν για ν’ανάψουμε κανά κερί στην εκκλησία. Περνάμε λοιπόν με τη μητέρα έξω από το ‘’στέκι κουρέματος’’ για πολλά χρόνια και αποφασίζουμε λοιπό να στο γύρνα να κάνουμε μία στάση να ‘’τιθασεύσω’’ λίγο αυτή τη ζούγκλα που αποκαλούνται “μαλλιά μου” .

Θα μου πείς τώρα τι κάθομαι και γράφω κι αναλύω! Το θέμα είναι ότι όποτε πας σε κομμωτήριο είναι άλλη φάση τελικά! Μαθαίνεις τα πάντα εκεί μέσα και συνειδητοποίσα ότι πια δε γίνονται μόνο κουτσομπολίστικες κουβέντες για “τι χρώμα ανταύγειες να κάνω?”, “ κι ο κώστας με έπριξε να του μαγειρέψω γιουβαρλάκια και μάλιστα όπως τα κάνει η μάνα του”, “ η Μενεγάκη χώρισε τελικά” και γενικά τέτοιες π@π@ρολογίες .

Για πρώτη φορά έγιναν φιλοσοφικές συζητήσεις περί της οικονομικής κατάστασης της χώρας, για το πως ανεβαίνουν τα spreads, για το τι θα γίνει με αυτό το ριμαδο-ΔΝΤ, για τη συνεχή μείωση μισθών και για τη διαρκής αύξηση των φόρων και των τιμών κατ’επέκταση, κτλ. Ήταν συγκλονιστικές εκείνες οι στιγμές είναι η αλήθεια γιατί όπως προείπα κομμωτήριο και φιλοσοφία πάνω σε θέματα εκτός του gossip είναι 2 έννοιες απόλυτα “συνυφασμένες” όπως όλοι γνωρίζουμε :P .

Αλλά βέβαια το κορυφαίο ήταν οι Daily Fix ώρες του Mega Channel ( 6-7 και 7-8 για όσους “ανίδεους” :P ) , όπου 6-7 κανένα πρόβλημα αφού όλες οι κυρίες εκεί έβλεπαν “Η ζωή της άλλης” χωρίς διαμαρτυρίες! Το γέλιο ήταν στις 7-8 όπου το ANT1 –σα δε ντρέπεται- είχε απέναντι από τα “Μυστικά της Εδέμ” του Mega, το “Κάρμα”. Εκεί γίνόταν σφαγή!! Βλέπεις ήταν Παρασκεύη, τελευταία μέρα της εργάσιμης εβδομάδας εδώ και πολλά χρόνια :P και οι “αντίπαλες” σειρές είχαν σοβαρές εξελίξεις στο επεισόδιο εκείνης της μέρας, σύμφωνα με τα λεγόμενα της ιδιοκτήτριας, του προσωπικού και των πελατισσών!

Μάχη λοιπόν! Η ιδιοκτήτρια ασκούσε το δικαίομα της ως…ιδιοκτήτρια και ειχε την Τιβί στο “κάρμα” που παρακολουθούσε και δε το άλλαζε παρόλες τις απαιτήσεις των υπολοίπων ΌΜΩΣ υπήρχε και 2η Τελεβιζιόν στο κατάστημα γι’αυτές τις δύσκολες στιγμές, όπου και έδειχνε “τα μυστικά”! Έτσι όλες οι κυρίες ήταν ικανοποιημένες! Παράδειγμα προς μίμηση λοιπόν το ‘’μπαρμπέρικο” ,χαχαχα!

Τέλος πάντων δε θέλω να κουράσω άλλο με την πάρλα μου, κυρίως εσάς και στη συνέχεια εμένα, που μετά από πάρα πολύ καιρό δικό μου κείμενο ( με πίεσαν και μου έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό για να γραψώ! ξέρει εκείνος που το λέω τώρα! κι απλά πλακίζω μη με παρεξηγήσει :D ). So, καληνυχτούδια everyone και cu soon πιστεύω, γιατί έχω κι άλλα να διηγηθώ!! :****

2 σχόλια:

  1. Χαχα! Έτσι, τα κομμωτήρια ας γίνουν οι νέες κητίδες του πολιτισμού! Χαχαχα!

    Και ναι, εγώ είμαι που την απείλησα πως αν δεν έγραφε, θα τη δολοφονούσα με χρησιμοποιώντας διανοητικές σφαίρες (mind bullets - από Tenacious D) :D

    Σιγά μην παρεξηγήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χεχεχε! μια χαρά είμαστε λοιπόν xD και γλίτωσα κι εγώ το φονικό :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή