Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΣΑΝ ΤΑ ΧΙΟΟΟΟΝΙΑΑΑΑ........

Ναι λοιπόν ξυπνάς ένα πρωί,μια μέρα πριν τα γενέθλια σου,κι εκεί που αρχίζεις να κάνεις ετοιμασίες βαράει το τηλέφωνο κι είναι ο Νίκος... -Τέν γκουντμόρνιγκ! ντου γιου χαβ τάιμ φορ ε κόφι κοζ άι γοντ του τελ γιου σάμθινγκ βέρυ ιμπόρταντ αμπάουτ Τζούλια? -Γιες Νικ οφ κόρς,μιτ μι του δε σέιμ ιν εν άουαρ.
Κι εκεί που πας χαρούμενος να μάθεις τι έκανε πάλι η ξανθιά ύπαρξη σου πετάει ο Νίκος την απόλυση στο τραπέζι και ψάχνεις τρόπο να ταϊσεις πια τα παιδιά σου. Διότι κυρία μου έτσι έχουν τα πράματα,ο κύριος Τεν Κάτε είναι πια παρελθόν από την τεχνική ηγεσία της ομάδας του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ! Και ο διάδοχος (όχι του Uri Geller) είναι πια ο Νίκος Νιόπλιας με βοηθό του τον Βαζέχα. Εδώ θα πω ένα μεγάλο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ που αναλαμβάνει προπονητής του ΠΑΟ ένας Έλληνας. ΜΠΡΑΒΟ!
Έτσι,αν και άργησε να κάνει την ''έκπληξη'' ο ΠΑΟ σουτάροντας προπονητή (κάτι γνώριμο τα τελευταία χρόνια στην Παιανία για να μπορέσει κάποιος να φέρει κανάν τίτλο στο σύλλογο), είναι γεγονός πια ότι η ομάδα αλλάζει πάλι εποχή κι ελπίζω να μην είναι ''η εποχή των Παγετώνων'' ΠΑΛΙ!
Ο κος Νιόπλιας δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Παναθηναϊκού. Από σήμερα κιόλας πιάνουμε δουλειά και στόχος μου είναι να πετύχω με την ομάδα σαν προπονητής ό,τι και σαν παίκτης: να κατακτήσω τίτλους»
Ο κος Βαζέχα με τη σειρά του επισήμανε επίσης: «Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην Παιανία. Η ομάδα έχει όλες τις δυνατότητες να φτάσει στην κορυφή και εκεί θέλουμε να την οδηγήσουμε».
Ο κος Τεν Κάτε από την πλευρά του είπε: «Υπήρξε τιμή για μένα η συνεργασία μου με τον Παναθηναϊκό και τα αποτελέσματα υποστηρίζουν το έργο μου. Έχω βάλει τα θεμέλια για την ομάδα. Σέβομαι το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να μην είναι ευχαριστημένοι με τη συνολική εικόνα, αλλά εγώ και οι συνεργάτες μου δώσαμε τα πάντα για την επιτυχία. Η απόφαση του προέδρου δεν θα επηρεάσει τη μεταξύ μας σχέση και τη φιλία που αναπτύξαμε. Επιπλέον, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού για την υποστήριξή τους και εύχομαι η ομάδα να κερδίσει τον τίτλο».
Κι εγώ από τη δική μου θα πω : φροντίστε να μην είναι όλα πάλι λόγια γιατί ο λαός διψά για τιτλούς και κανονίστε να τους φέρετε αφού έχουμε την καλύτερη ομάδα στο ελληνικό πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή,σχετικά με το ρόστερ.
Και κλείνω απλά λέγοντας...καλή επιτυχία Κύριε Νιόπλια και ΜΕΓΑΛΕ Βαζέχα !!
Υ.Γ. Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι με τρομάζει η δήλωση,σα τίτλος ταινίας, ''Κάν'το όπως η Μίλαν,η Μπάρτσα κι η Γιούβε''. Δηλαδή πιστεύουμε ότι μόνο αντιγράφοντας την κίνηση να πάρουμε προπονητή νέο,με συμμετοχή παλαιότερα στην ομάδα σαν παίχτης,ελπιδοφόρο και από την εγχώρια αγορά είναι αρκετό για να κάνει μαγικά η ομάδα στο γήπεδο εντός κι εκτός Ελλάδος?? Είπαμε έχουμε ρόστερ επιτέλους που αρμόζει στον ΠΑΟ αλλά μη κάνουμε και τέτοιες συγκρίσεις χωρίς να λαμβάνουμε υπ'όψιν και το δυναμικό πάνω στο οποίο δούλεψαν εκείνοι οι άλλοι προπονητές τον ποταπών δηλαδή προαναφερθέντων παραπάνω ομάδων...
Υ.Γ.2 Και πάρτε πια έναν κεντρικό αμυντικό!!! (αυτή είναι δήλωση γιατί έπιασε και η δήλωση στο φινάλε της προηγούμενης ανάρτησης μου, περί διωγμού του Τεν Κάτε!!! χαχαχαχαχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου