Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ελλάδα Σε Πάω

 

 

Ελλάδα σε πάω!

 

Γεννήθηκα κι από την πρώτη μέρα ζωής μου έμαθα να τρώω και να ξεζουμίζω άλλους!

 

Από τα πρώτα μου βήματα κάποιος ήταν εκεί να με κρατάει ψηλά, γιατί μόνος πώς να σταθώ!

 

Στο σχολείο τι κι αν ήμουν σκράπας, λίγα λεφτά παραπάνω κι η ζωή μου γινόταν πιο εύκολη!

 

Τι κι αν αρρώσταινα που και που, αφού είχα εσένα δύσμοιρε φορολογούμενε, δεν έσκαγα και πολύ! Εκτός αυτού είχα κι εσένα γιατρέ, που λάμβανες το δέμα σου.

 

Στο Θεό πιστεύω κι ακόμη περισσότερο στην Εκκλησία και στα όργανά της που με ευλάβεια ακολούθησαν τις δικές μου κινήσεις και καταβύθισαν τη χώρα μου σε αυτό το το όμορφο τζακούζι στα κάστρα του Montagne Sainte.

 

Η αισχροκέρδια ήταν το μεσαίο μου όνομα, έχοντας περάσει χρόνια και στην Αμερική, δεν έβρισκα κάποιο καλύτερο να διαλέξω που να με αντιπροσωπεύει!

 

Ο αθλητισμός είναι η ζωή μου, αλλά δεν ήταν βατό το μονοπάτι από κει για να φτάσω στο Ελληνικό Όνειρο ! Γι’αυτό “έγινε” πολιτικός!

 

Αύριο εύχομαι στο κόσμο που με αγαπά και με εκτιμά γιατί είμαι το παιδί του λαού και κυρίως είμαι και οικολόγος, να μας στηρίξει σε άλλη μία προσπάθεια που κάνουμε να σώσουμε τη χώρα μας που πολύ αγαπάμε και ποτέ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν εκμεταλλευόμαστε για δικό μας όφελος! ( εξαιρούνται περιπτώσεις αγοράς αυτοκινήτων άνω των 60.000 ευρώ, 12ων και 13ων εξοχικών στην Άνω Κωλοπετινίτσα, που ακόμα δεν έχουμε εκεί, και άλλων τέτοιων, γιατί πολύ απλά δε διαθέτουμε τόσα χρήματα από τον ταπεινό μισθό που λαμβάνουμε καθημερινά! )

 

Με εκτίμηση κι απεριόριστη φιλική αγάπη και πολλά φιλάκια,

Γ.Π.

2 σχόλια:

  1. Ωπ, Γιωργάκη, δεν ήξερα ότι γράφεις στο blog της Κατ, βρε! Καλώς σε βρήκαμε. Πολύ καλό το πρώτο σου post, αρκετά ειλικρινές θα έλεγα.

    Σου το ορκίζομαι, με τέτοια εξομολόγηση, σίγουρα θα σε στήριζα αύριο, αν ήμουν Ελλαδίτης.

    Σμουτς, τρελό αγόρι!

    Υ.Γ. Κατ, το fail είναι απλά εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τον είδες? πήρε την πρωτοβουλία να γράψει και εδώ! τσ τσ τσ! τέλος πάντων! καλή καρδιά πάνω από όλα!

    thanx love για τα καλά σου λόγια xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή